dijous, 10 d’octubre del 2013

El club dels optimistes incorregibles

Lletraeixerits i lletraeixerides,

ja fa unes setmanes que estem llegint El club dels optimistes incorregibles, i ja tenim ganes de saber que en penseu d'aquest novel·la. Us ha agradat? La trobeu pesada? Ja l'heu acabada?

La veritat és que més d'un company ja l'ha tornada perquè la lectura no l'ha enganxat i ha decidit abandonar! Us ha passat el mateix a vosaltres?


Va dieu-hi la vostra, sense por, i amb tota sinceritat, serà molta casualitat que en Jean-Michel ens faci una visita el dia que comentem la seva novel·la ;-)


10 comentaris:

  1. Fa més de quinze diez que el vaig deixar a la página 203, mig avorrida, amb massa gent, immigrant, entrant i sortint. Em sento que em falta comprensió lectora com deien les estadístiques del Wert, i per no donar-li aquest plaer el deixo de llegir.

    ResponElimina
  2. Estem fent proves de publicació al bloc, per això hi ha comentaris eliminats.
    He trobat que és una historia lenta i avorrida, no enganxa ni posant-hi els 5 sentits. De totes maneres m'agradaria saber el final de la "trama".

    ResponElimina
  3. Molt bé eixerides! Així m'agrada, sense por, això de les noves tecnologies ho hem d'afrontar, i ja veieu que a vegades desespera però al final, quan ho aconsegueixes et fa il·lusió, oi?!

    A veure si la gent s'anima a comentar la novel·la, la veritat és que jo també la tinc una mica travessada. Crec que és interessant per veure com la cultura i la immigració és troben a un país com França. Però tinc la sensació que li falta ritme. Jo l'estic combinant amb altres lectures per tant, intueixo que el meu subconscient diu que .... no li acaba d'agradar prou! De totes maneres la vaig llegint a estonetes!

    Ànims i continueu contribuint al fòrum!

    ResponElimina
  4. Hola lletraeixerits i lletraeixerides!
    Amb aquest llibre em passa una cosa ben curiosa per una banda m’atrau la foto de la portada, el tema, l’època en què passa la història... però a mesura que el llegeixo em canso i busco mil excuses per deixar-lo i buscar altres lectures.
    La veritat és que em perdo amb tants personatges i no m’acaba d’enganxar. Fa dies que el llegeixo, però no avanço. No crec que el pugui acabar, encara que m’agradaria saber el final de la història...
    Fins aviat,
    Salut i bona lectura!

    ResponElimina
  5. Molt bé Dolors, molt sincera i clara la teva opinió.
    Ens veiem dimarts, i escoltem el que diu la resta de lletraeixerits.

    Salut, lectura i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  6. Hauriem de revisar la nota perquè hi han molts lletraeixerits que no se l'han llegit.

    ResponElimina
  7. M'aconselleu que el llegeixi?, ja que no l'he pogut llegir.

    ResponElimina